موسسه نوشتن رساله و پایان نامه نویسی در شهر تبریز

موسسه نوشتن رساله و پایان نامه نویسی در شهر تبریز

موسسه نوشتن رساله و پایان نامه نویسی در شهر تبریز

موسسه نوشتن رساله و پایان نامه نویسی در شهر تبریز :

هر پایان نامه یا رساله منحصر به فرد است اما همه آنها دارای چندین عنصر مشترک هستند. موارد زیر دقیق نیست راهنما بلکه یک طرح کلی است.

مرحله 1: با یک سوال شروع کنید

شما باید در اوایل مراحل نوشتن یک پایان نامه یا رساله سوال تحقیق خود را ، تعیین کنید. به محض این که در مورد سوال تحقیق پایان نامه خود تصمیم گرفتید ، باید آنچه را که می خواهید در مورد آن بگویید ، تهیه کنید – یک پایان نامه روشن ، جهت و ساختار مقاله شما را تعیین می کند.

مرحله 2: پاسخ اولیه خود را بنویسید

پس از برخی تحقیقات اولیه ، می توانید پاسخ این سوال را بنویسید. این مرحله می تواند ساده باشد ، و باید فرایند تحقیق و نوشتن را در ادامه هدایت کند. در واقع همان نوشتن فرضیه های تحقیق می باشد که به صورت جمله خبری می باشد.اگر در حال نوشتن مقاله ای استدلالی هستید ، پاسخ باید یک طرف باشد و در مورد موضوع موضع گیری کند.

مرحله 3: پاسخ خود را توسعه دهید

اکنون باید در نظر بگیرید که چرا این پاسخ شماست و چگونه خواننده خود را متقاعد می کنید که با شما موافق باشد.همانطور که درباره موضوع خود بیشتر می خوانید و شروع به نوشتن می کنید ، پاسخ شما باید جزئیات بیشتری داشته باشد. پایان نامه نهایی فقط موضع شما را بیان نمی کند ، بلکه استدلال کلی شما را خلاصه می کند.

مطلب پیشنهادی :  انجام پایان نامه تربیت بدنی و مشاوره انتخاب موضوع در آن چگونه می باشد ؟

چه چیزی یک پایان نامه خوب را تولید می کند؟

بهترین نوشته های پایان نامه مختصر ، بحث برانگیز و منسجم هستند.

مختصر

یک جمله خوب پایان نامه، کوتاه و شیرین است – بیش از حد لازم از کلمات استفاده نکنید. نکته خود را به وضوح و مستقیم در یک یا دو جمله بیان کنید.

بحث انگیز

پایان نامه شما نباید بیان یک واقعیت ساده باشد که همه از قبل می دانند. پایان نامه خوب ادعایی است که برای تهیه نسخه پشتیبان از آن نیاز به شواهد یا تجزیه و تحلیل بیشتری دارد.به ویژه در یک مقاله استدلالی ، پایان نامه شما باید موضوعی باشد که دیگران ممکن است از آن سوال کنند یا با آن مخالف باشند.

منسجم

در پایان نامه شما ممکن است چندین جنبه از موضوع شما ذکر شود ، اما همه آنها باید در کل منسجم و بیانگر یک ایده اصلی باشند.هر آنچه در پایان نامه شما ذکر شده باید در ادامه موضوع شما پشتیبانی و توضیح داده شود.

نکات ویرایشی در نگارش مقاله / پایان نامه

در متن مقالات و یا پایان نامه تون از فعل های اول شخص مفرد یا جمع استفاده نکنید، و فعل ها رو مجهول کنید. مثلا به جای ” در این پژوهش سعی خواهیم کرد…”   از عبارت   ” این پژوهش سعی دارد…” استفاده کنید.

هنگام استفاده از منابع درون متنی، بعد از ذکرمنبع، نقطه بگذارید نه قبل از آن. مثلا : بین خلاقیت و هوش هیجانی ارتباط معنا داری وجود دارد (حسینی و همکاران، 1390).

مطلب پیشنهادی :  انجام پروپوزال ارشد در رشته کامپیوتر و انجام پروپوزال دکتری در رشته کامپیوتر

جاهایی در متن که به ویرگول یا نقطه ویرگول احتیاج هست، بعد درج آن یک فاصله ایجاد کنید، قبل از آن لازم نیست.

 تو رفتگی ابتدای هر پاراگراف رو رعایت کنید.

فاصله های اضافی رو حذف کنید و از نیم فاصله ( Ctrl + خط تیره) استفاده کنید. خصوصا هنگام جمع بستن، نشانه های جمع رو با استفاده از نیم فاصله جدا بنویسید. مثلا : کتاب ها به جای کتابها. همچنین حروف فعل های مضارع (می / نمی ) هم جدا از فعل نوشته شود.

سعی کنید نشانه های جمع مثل “ها”، به ابتدای خط بعدی منتقل نشود و یا حروف فعل های مضارع (می / نمی ) انتهای خط جا گذاشته نشود. با کنترل فاصله بین حروف و کلمات این اتفاق نخواهد افتاد.

 

تز آنلاین برندی متفاوت در خدمات پایان نامه و مشاوره پروپوزال با همکاری اساتید برجسته ایران

مشاوره پروپوزال دکتری و مشاوره پروپوزال ارشد و مشاوره انجام پایان نامه ارشد و مشاوره انجام پایان نامه دکتری

تلفن مشاوره 09199631325 می باشد (پایان نامه و مقاله)

افزودن یک دیدگاه