مشاوره مقاله ارشد | مشاوره مقاله دکترا

مشاوره مقاله ارشد | مشاوره مقاله دکترا

مشاوره مقاله ارشد | مشاوره مقاله دکترا

مشاوره مقاله ارشد | مشاوره مقاله دکترا :

موسسه آسان مقاله مشاوره سفارش نگارش مقاله ارشد توسط تیم متخصص با پشتیبانی عالی به صورت تمام وقت در کمترین زمان و بهترین کیفیت و با استفاده از منابع روز دنیا خدمات ارائه می دهد . کارشناسی ارشد (فوق‌لیسانس) دوره‌ای از آموزش عالی است که پیش‌نیاز ورود به آن، داشتن مدرک کارشناسی است. گذراندن دورهٔ کارشناسی‌ارشد، برحسب رشته به دو طریق ناپیوسته و پیوسته امکان‌پذیر است. موسسه آسان مقاله خدمات مشاوره ای و آموزشی در خصوص انجام مقاله کارشناسی ارشد در کلیه رشته ها ارائه می دهد .

جهت استعلام قیمت و مدت زمان انجام کار از طریق ثبت سفارش اقدام کنید تا از قیمتهای باور نکردنی ما اطلاع پیدا کنید. برای انجام مقاله دانشجویی ، علمی پژوهشی ، isi ، isc ، کلاسی و مروری با بروزترین منابع و موضوعات روز دنیا این فرصت را از دست ندهید.

مشاوره سفارش انجام مقاله کارشناسی ارشد

مقاله کارشناسی ارشد

پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از مهمترین وظایف دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. انتخاب عنوان مناسب نگارش مقاله کارشناسی ارشد دانشگاه ، نگارش مقاله ارشد به صورت استانداردجزء مهمترین ارکان موفقیت در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند. به طور کلی انجام مقاله کارشناسی ارشد کاری زمان بر است که دانش و تجربه زیادی  نیازمند است. موسسه آسان مقاله با چندین سال تجربه در عرصه مشاوره و با در اختیار داشتن متخصصین و اساتیدی با تجربه آماده مشاوره و آموزش سفارش مقاله کارشناسی ارشد در کلیه رشته های دانشگاهی می باشد.

 

مشاوره انجام مقاله کارشناسی ارشد

اگر بدنبال سایتی هستید که در انجام مقاله دانشجویی کارشناسی ارشد و تحقیق دانشجویی مشاور شما باشد، یا راهکارهای مناسبی برای سفارش انجام مقاله کارشناسی ارشد را برایتان ارائه دهد می بایست موسسه معتبری را پیدا کنید . موسسه آسان مقاله همواره در کنار شما خدمات مشاوره ای انجام مقاله دانشجویی ارشد در رشته های مهندسی ، علوم پایه ، حسابداری ، مدیریت ، مکانیک ، عمران ، معماری ، صنایع ، شیمی ، برق ، هنر ، روانشنایی و… عرضه می کند . گاهی اساتید برخی از دانشگاه ها تقاضای زیاد و نفس گیری از دانشجویان دارند و تحقیق انجام مقالات سختی را از دانشجو می خواهند لذا اکثر دانشجویان با نحوه نگارش تحقیق دانشجویی ارشد و چارچوب مقاله و نحوه نگارش سفارش انجام مقاله دانشجویی ارشد آشنا نیستند .

مطلب پیشنهادی :  بانک های اطلاعاتی ISI | Scopus | Google Scholar

انواع کارشناسی ارشد

  • کارشناسی ارشد ناپیوسته
  • کارشناسی‌ارشد پیوسته

 

کارشناسی ارشد ناپیوسته

دورهٔ دوساله بعد از کارشناسی است و پذیرش دانشجو برای این دوره از طریق آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی انجام می‌شود. پذیرفته‌شدگان برحسب رشته با گذراندن ۲۸ تا ۳۲ واحد درسی که ۴ تا ۱۰ واحد آن به پایان‌نامه اختصاص دارد، به اخذ مدرک کارشناسی‌ارشد ناپیوسته نائل می‌شوند. مدت تحصیل این دوره که دورهٔ تکمیلی غالب رشته‌های آموزش‌عالی محسوب می‌شود، به‌طور معمول دو سال و سقف مدت تحصیل این دوره ۳ سال تعیین شده‌است.

کارشناسی‌ارشد پیوسته

دوره‌ای از آموزش عالی است که در رشته‌های خاص به‌اجرا گذاشته می‌شود. پیش‌نیاز ورود به دوره، داشتن دیپلم یا مدرک پیش‌دانشگاهی است و پذیرفته‌شدگان برحسب رشته، با گذراندن حداقل ۱۷۲ و حداکثر ۱۸۲ واحد درسی به اخذ مدرک نائل می‌شوند. مدت تحصیل به‌طور معمول ۵ سال و طول مجاز دوره ۷ سال می‌باشد. پذیرش در رشته‌های تحصیلی با مقطع کارشناسی‌ارشد پیوسته، از طریق آزمون سراسری انجام می‌شود.

کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس، مقطع تحصیلی پس از کارشناسی در دانشگاه‌های ایران است. به دوره کارشناسی ارشد و دکترا به صورت کلی تحصیلات تکمیلی می‌گویند. کارشناسی ارشد معادل درجه مسترز (به انگلیسی: Masters) در دانشگاه‌های غربی است.

مخفف عنوان کارشناسی ارشد

بسته به رشته تحصیلی، یکی از عناوین زیر به فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد اطلاق می‌گردد:

  • کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم و مهندسی (به انگلیسی: Master of Science) یا بطور مخفف MSc در بریتانیا و بسیاری از کشورهای همسود آن، یا MS در آمریکا و کانادا
  • کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم انسانی و هنر (به انگلیسی: Master of Arts) یا بطور مخفف MA
  • کارشناسی ارشد در مهندسی (بدون پایان‌نامه) Master of Engineering یا بطور مخفف MEng یا ME
  • کارشناسی ارشد در مدیريت كسب و كار (به انگلیسی: Master of Business Administration) یا بطور مخفف MBA
مطلب پیشنهادی :  مقاله علمی پژوهشی چیست ؟

طول دوره کارشناسی ارشد

کسب دانشنامه (مدرک) در این مقطع بسته به دانشگاه، برنامه‌ریزی آموزشی و میزان فشردگی آموزش و پژوهش معمولاً نیازمند یک تا سه سال تحصیل پس از دوره کارشناسی است. این دوره گاهی پژوهشی، گاهی آموزشی-پژوهشی و گاهی آموزشی ارائه می‌شود.

در پایان دوره‌های پژوهشی یا آموزشی-پژوهشی دانشجو باید با ارائه پایان‌نامه یا تز ایده‌ها و نتایج تحقیقات خود را انتشار دهد و این امر از طریق تدوین پروپوزال صورت می‌پذیرد و در واقع بعد از تصویب پروپوزال و تأیید نهایی موضوع، مرحله نگارش پایان‌نامه آغاز می‌شود.

جهت استعلام قیمت و مدت زمان انجام کار از طریق ثبت سفارش اقدام کنید تا از قیمتهای باور نکردنی ما اطلاع پیدا کنید. برای انجام مقاله دانشجویی ، علمی پژوهشی ، isi ، isc ، کلاسی و مروری با بروزترین منابع و موضوعات روز دنیا این فرصت را از دست ندهید.

 

تز آنلاین برندی متفاوت در خدمات پایان نامه و مشاوره پروپوزال با همکاری اساتید برجسته ایران

مشاوره پروپوزال دکتری و مشاوره پروپوزال ارشد و مشاوره انجام پایان نامه ارشد و مشاوره انجام پایان نامه دکتری

تلفن مشاوره 09199631325 می باشد (پایان نامه و مقاله)

 

 

 

افزودن یک دیدگاه